Therese Pysselrum

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Therese - 23 februari 2011 18:43

I dag började dagen kl 07 med frukost och syster kom in (vi bor dörr i dörr väldigt skönt ibland) sedan kröp jag ner i soffan och virkade lite på mina mormors rutor samtidigt som jag lyssnade på senaste avsnittet av husmorsskolan :) jag hade jag tänkt att göra något vettigt idag men det var så mysigt så jag blev kvar i soffan och njöt för fullt av virkning och lyssnandes till min otroligt spännande ljudbok.


När det väl var dags för pause gick jag till garnaffären och köpte garn till koftan så nu kan jag äntligen sticka färdigt den :)


Sedan har jag skurit ut text på schablon papper, det var verkligen hur svårt som helst men till slut fick jag till det. För att vara första gång så vart jag mycket nöjd trots lite små fel :)


    


lite snett här och var kan ju fakstiskt vara lite charmigt :)


Nu ska jag fortsätta kvällen med att sticka färdigt koftan.


Therese

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards