Therese Pysselrum

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Therese - 9 februari 2011 19:33

Nu är jag äntligen hemma före kl 23 och det är super skönt. Har blivit en hel del jobba de senaste dagarna och jag har inte haft tid över till pyssel mer än att jag har bläddrat igenom alla mina nummer av 101 Idéer. En helt  underbar tidning som ger mig ett leende på läpparna. Det jag tycker är så bra med tidningen är att man tröttnar aldrig och det finns något för alla. Jag kan bläddra i den om och om igen och man hittar alltid något.


Nu njuter jag av en kopp te ur mina fina tekopp med ett passande fat till där det får plats en smörgås eller något annat smarrigt. Jag hittade 2 exemplar av denna kopp på Strömsbacka, en helt underbar återvinnings "butik" vi har här i Sala. (20kr kostade detta)


  


God kväll!

Therese

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards