Therese Pysselrum

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Therese - 18 februari 2011 08:15

Nu när pysselrummet börjar komma igång så ville jag göra något kul med min nålar till anslagstavlan. Eftersom jag har haft en burk med knappar som aldrig kommit till användning så tänkte jag att man kanske kunde piffa upp nålarna lite.


För att göra "Knappnålar" behöver du:


Knappar som du gillar (finns jätte billigt i secondhand butiker om man inte har några hemma som bara ligger)

Lim (Jag använda super lim)

Nålstift

 

Sedan är det bara att limma på som en galning. =) Man kan använda andra föremål för att sätta sin personliga prägel, för mig passade knapparna då jag älskar att sy.

Men i tex ett barn rum kanske det kan vara lite roligare med lego. Bara fantasin sätter gränser. =)


  

  


Therese

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards