Therese Pysselrum

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Therese - 19 februari 2011 08:37

För ett tag sen var jag ner till vår färg och hobby affär här i stan och fråga om dom hade några tapetkataloger dom vill bli av med, och till min stora tur så ja det hade dom faktiskt 8st, så jag och gubben min konkade hem alla katalogerna och i dag gjorde jag äntligen något med tapeten =) Jag klistrade på en bit tapet på mina glasburkar där jag förvarar mina penor och saxar. Och  jag vart så nöjd så =) Det vart mycket roligare att titta på dom. Men det var lite svårare än jag trodde att limma tapet. Den hade en fallenhet att "rynka" till sig lite.


Den vänstra burken syns det väldigt tydligt på så jag försökte dölja med ett band, men sen gav jag upp. Det ska ju se "home made" ut =)


    

  

Therese


Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards