Therese Pysselrum

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Therese - 20 februari 2011 22:00

I dag har vi inte gjort särskilt mycket. Pappsen och E pärlade lite på förmiddagen medanas jag sydde en kudde åt E av en gammal tröja som min syster inte ville ha kvar längre och så passade jag på att sy ett nytt fodral åt min symaskin. Sen

for vi i väg till ett par vänner och spelade lite landhockey för att slutligen krypa ner i soffan här hemma till filmen "I rymden finns inga känslor" en kanon film som jag verkligen rekomenderar. Man bara måste se den, man skrattar så man vet inte vad samtidigt som den är väldigt rörande. Jag vart så ledsen när efter texten kom och tyckte att den skulle vara längre. =)

          

  


Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards