Therese Pysselrum

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Therese - 16 mars 2011 16:00

I dag har jag suttit på Café William och sticka hela förmiddagen och en bit av eftermiddagen. Som jag har saknat det. Så mysigt att bara kunna mysa ner sig i deras soffa och sticka för allt vad det är värt! Väl där fick jag synd på en ur gullig lampskärm som skulle passa perfekt till min loppis lampa jag har målat vit, 10 kr gav jag för skärmen. Det bästa med den är att när jag väl har tröttnat på den så har den en ram ställning eller vad man ska kalla det, så då är det bara att sy en ny lamp skärm. Men än så länge får den vara orörd!!


I kväll blir det stick café ååh så jag längtar och jag har fått den stora äran att slippa tänka på att laga mat så jag kan i lugn och ro bara roa mig med det jag tycker är kul!!


  

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards