Therese Pysselrum

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Therese - 2 mars 2011 11:11

Det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna. Det har heller inte gått många knop här hemma om jag ska fortsätta på ärligthets temat. Det har känns som att allt pysslande har runnit ur mig. Så därför vart jag så oerhört glad när jag vaknade och såg solen. Helt underbart.


Jag har ialla fall lyckats sticka klart min allra första kofta som jag tyckte vart så otroligt fin. Och ännu finare blev den när jag hittade super vackra knappar på second hand för 1kr styck. MEN problemet är bara det att den är två stora storlekar för stor :( Jag min klant, vet inte hur jag lyckades med jag gjorde det, läst fel i beeskrivningen. Iställt för medium som det skulle vara så blev XL.


  


Men jag har i alla fall stickat en kofta alldeles själv :) jag nöjer mig med det så länge :)

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards