Therese Pysselrum

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Therese - 15 mars 2011 11:02

Har nyligen kommit hem från en lite jobb intervju. Förhoppningsvis, håller tummarna, så ska jag kanske få jobba varannan lördag på ett annat Café. Skulle vara super roligt.


Jag håller på vid sidan av koftan ett mega projekt som aldrig tar slut. Ett överkast virkat med mormorsrutor. Puh, det var större projekt än jag föreställde mig och då föreställde jag mig att det skulle vara stort. Än så länge är jag inte i närheten av färdig. Men jag har fått ihop några rutor i alla fall. Tanken är att det ska gå mesta dels i vita rutor med några stänka av rosa, blått och lila lite här och var.


Skam den som ger sig!!


Kram Therese


  

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!

Här hoppas jag kunna dela med mig utav allt möjligt roligt som jag pysslar med och annat användbart jag stöter på.

 

Om du kikar in så skulle jag bli jätte glad över en liten kommentar!!

Återigen Välkommen hit till mitt pysselrum

Presentation

Therese heter jag....

Återbruk är kul

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards